ZÁKLADNÍ STATY


91. VĚK běží od 09 Apr 2024 20:00 Online 0 lidí Čas serveru 19 Apr 2024 04:54


TITUL

FIGHTING

Wrestler
Tréninkem získáváte o 0.3 bodu více, avšak nemůžete používat zbraně. Každý druhý level získáte + 1% damage do Right a Left Fist.

Fighter
DMG: + 15%
HP: + 10%
KZ: + 2%

Champion
STRENGTH + 1
INTELLIGENCE + 1

Jeden ze skillů:
Cannibalize
Feedback
Onslaught
Parry

Destroyer
Můžete mít v ruce pouze jednu zbraň typu blade nebo lightsaber. Pokud porazíte hráče, dostanete +10% bonus ke zkušenostem pro gildu za každou Fist (v obraně je bonus poloviční). Jednorázově získáte +100 zkušeností se zbraněmi typu Blade.


VLASTNOST ZÁKLADNÍ HODNOTA KONEČNÁ HODNOTA
Strength910
Endurance910
Charisma34
Intelligence45
Agility11
Luck99


PERKY A SKILLY


LEVEL TYP NÁZEV
2PerkRanger
4PerkThoughtless Dump
6PerkLifegiver
8PerkPersistent
10PerkMaster In Retaliate
12PerkDoom Bringer
14PerkDestroyer
16PerkArmor Smash
18PerkImmediately
20PerkBorrowed Time
22PerkPersistent
24PerkHands Of Steel
26PerkPersistent
28PerkTechnomage
30PerkSkill Breaker


VYBAVENÍ

ZBRANĚ
Right Fist
+ 0% + 0
     
0 kg fist
0 creditů
Left Fist
+ 0% + 0
     
0 kg fist
0 creditů

BRNĚNÍ
Black Sun Helmet
+ 15% + 15
     
2 kg
1 925 creditů
Black Sun Chest Plate
+ 65% + 65
5
 CH  1  
4 kg
12 825 creditů
Black Sun Armor Boots
+ 20% + 20
     
3 kg
2 650 creditů
SETOVÝ BONUS
Black Sun Set
+ (50 - level hráče)% unweaponed damage
Imperial Ace Field Pack
Zvyšuje armor o 2
3 kg
1 500 creditů
Multipocket Belt
+1 ENDURANCE
3 kg
600 creditů

VYBAVENÍ
Armor Repair Kit
Zvětšuje redukci vašeho armoru o 5%

3 kg
1 200 creditů
Lanvarok
Každý bod STRENGTH zvětšuje damage o 1%
2 kg
1 200 creditů
Personal Shield Generator
Každý bod ENDURANCE zvětšuje hitpoints o 1%
2 kg
1 200 creditů
Remote
Při tréninku získáváte o 0.2 bodu více za každý trénovaný tah
1 kg
1 500 creditů

HERNÍ STRATEGIE

Titulová větev Fighting se specializuje na boj beze zbraní a trénink statů. Tato taktika funguje skvěle bez skillů i beze zbraně, právě díky vysokému tréninku
Výběr zbraně je jednoduchý - nic. Od začátku do konce vám budou stačit vaše pěsti.
Komplet brnění přidává 50% damage, pokud nemáte v rukou zbraň - vynikající volba pro Fighting


LEVEL 1-10

Úvodní levely, kde ještě nebudete vydělávat příliš kreditů. Od levelu 5 ale můžete začít vykonávat povolání a situace se trošku zlepší.
LEVEL 1
První a nejdůležitější věc - pokud něco na 1. levelu pokazíte, špatně koupíte nebo se ukliknete, a bude to mít pro vaši strategii fatální důsledky, je zde možnost se deaktivovat (Menu Ostatní - Deaktivace). Účet se tímto zeresetuje a budete moct začít znovu (včetně výběru statistik, dostanete i novou rasu). Ovšem nevýhoda je, že budete muset počkat až do půlnoci, než se budete moci znovu aktivovat.
Jelikož vyhrát můžete pouze jako člen vítězné gildy, je čas se do nějaké přidat (menu Moje Gilda - Vstup do gildy). Výběr je čistě na vás - pokud však nejdete na jistotu (třeba za kamarády), doporučuji gildu, kde je dost lidí a kam je možné se přidat - je mnohem větší šance, že budete mít v gildě zkušené hráče, kteří rádi pomůžou a poradí začínajícím.
Na 1. levelu nemůžete být nikým napaden ani okraden, je proto dost času se proklikat gildami, helpem, podívat se do různých menu.
Jakmile si vše ozkoušíte a prohlédnete, nastane čas na důležitou část hry - co nejrychleji se dostat na level 5. Podrobnosti najdete o kus níže ve zvláštní sekci. Budu dále předpokládat, že se daným návodem budete řídit - popravdě není moc důvod se na úvod zdržovat na nižších levelech.
LEVEL 2
Perk Ranger - sníží šanci na kritický zásah creepu i hráčů o 5%. Velmi užitečná věc a takřka povinný perk na levelu 2.
LEVEL 3
Od této chvíle je možné trénovat. Tuto možnost najdete v menu Postava. Velmi důležitá činnost - za každé kolo vložené do tréninku si můžete zvýšit základní damage nebo hitpoints. Vzhledem k tomu, že máte STRENGTH a ENDURANCE na hodnotě 9 (později 10), můžete damage i hitpoints trénovat průběžně kdykoliv. Pokud budete potřebovat potrénovat, dokud není vaše vlastnost na hodnotě 10, tak se vyplatí kola šetřit a až jich máte víc než 80, koupit si drogu Andris a trénovat s její pomocí- za každé kolo tak získáte k hitpoints i damage tolik, jako byste měl STRENGTH a ENDURANCE o 3 vyšší. Dále je možné si pro podpoření tréninku zakoupit i jiné věci, které vaši STRENGTH a ENDURANCE zvýší (např. opasek, který je relativně levný, a je tak možné jej koupit, potrénovat a zase hned prodat). Trénink je možné podpořit i předmětem Remote, který si kupuje téměř každý zkušený hráč. Čím více totiž natrénujete, tím více vám pak přidají věci (pokud např. brnění přidává +70%, je rozdíl jestli máte 100 hp nebo 1000 hp), perky, skilly...
Poměr vašich základních statů je dobré držet zhruba 1 hp : 1 damage nebo 3 hp : 2 damage - samozřejmě pokud potřebujete je možné jednou potrénovat třeba jen damage a potom dotrénovat hitpoints (záleží na vašem aktuálním vybavení)
LEVEL 4
Perk Thoughtless Dump - při získání nového levelu budete dostávat o polovinu více bodů do damage. Protože máte 9-10 STRENGTH, máte maximální bonus do damage za nový level a získáte takto zdarma spoustu bodů.
LEVEL 5
Nejdůležitější level ve hře - výběr titulové větve. Vyberte si Fighting. Od této chvíle můžete vykonávat povolání a napadat hledané osoby. Doporučuji si přečíst více podrobností v HELPu.
LEVEL 6
Perk Lifegiver - při získání nového levelu budete dostávat o polovinu více bodů do hitpoints. Protože máte 9-10 ENDURANCE, máte maximální bonus do hitpoints za nový level a získáte takto zdarma spoustu bodů.
LEVEL 8
Perk Persistent - zvýší hitpoints o 6%.
LEVEL 10
Perk Master In Retaliate - přidá 25% do damage a hitpoints, pokud zaútočíte na hráče, který vás napadl naposledy. Velice silný perk, snažte se ho co nejvíce využívat.

LEVEL 11-20

Během těchto levelů je potřeba nakoupit co nejvíc vybavení - ideálně byste na levelu 20 měli mít koupené komplet brnění, zbraně i výbavu.
LEVEL 12
Perk Doom Bringer - sníží při souboji level skillů jak protivníka, tak i vašich, o 1 stupeň. Tento perk se vždy hodí vybrat, pokud sami žádné skilly nepoužíváte. Mnoho hráčů si některé skilly vybere jen na 1. level - takové skilly kompletně zrušíte. Ostatní budou slabší nebo budou mít mnohem menší šanci, že padnou.
LEVEL 14
Perk Destroyer - získáte 25% do damage, pokud je váš damage unweaponed. Velmi vítané posílení.
LEVEL 16
Perk Armor Smash - pokud je váš damage unweaponed, cold nebo plasma, získáte + 15% damage. Tento perk se hodí i pro taktiky, kde na 4. stupni budete používat zbraň - převážná většina zbraní na blízko jsou typu cold nebo plasma
LEVEL 18
Perk Immediately - zkracuje pauzy po prohře a jednostranné remíze na polovinu. To vám dovolí napadat mnohem častěji.
LEVEL 20
Perk Borrowed Time - máte 10% šanci získat bonusový tah každou hodinu, navíc pokud máte bonusový perk Action Guy za plnění úkolů, tak máte šanci na bonusové kolo i za každý level tohoto perku. Běžně tak můžete s pomocí tohoto perku získat denně 2-3 tahy navíc.

LEVEL 21-30

Jakmile budete mít dokončenou výbavu, je čas odletět na Coruscant. Tradičně se zde shromažďují od poloviny věku lovci s vybavením, a zde pak na jednom místě se spoustou cílů probíhají souboje nejintenzivněji.
LEVEL 22
Perk Persistent - druhý stupeň zvýší hitpoints celkem o 12%.
LEVEL 24
Perk Hands Of Steel - za každou ruku, ve které nemáte žádnou zbraň, dostanete tolik procent do damage, kolik je vaše STRENGTH * 1,5. Neboli s vaší STRENGTH 10 a dvěma prázdnýma rukama dostanete +30% damage!
LEVEL 26
Perk Persistent - druhý stupeň zvýší hitpoints celkem o 18%.
LEVEL 28
Perk Technomage - pokud se chete věnovat i vesmírným soubojům, je zde místo si nabrat perk pro vesmírné souboje. Pokud ne, můžete si zde vybrat např. perk na zvýšení zkušeností gildě, nebo perk Skill Breaker na sníšení šancí padnutí skillu soupeřům o 3%
LEVEL 30
Perk ??? - pokud se chete věnovat i vesmírným soubojům, je zde místo si nabrat perk pro vesmírné souboje. Pokud ne, můžete si zde vybrat např. perk na zvýšení zkušeností gildě, nebo perk Skill Breaker na sníšení šancí padnutí skillu soupeřům o 3%

JAK SE DOSTAT NA LEVEL 5 HNED PRVNÍ DEN


Proč zrovna level 5 a ne jiný? Právě na levelu 5 se vám otevřou všechny důležité součásti hry - vykonávání povolání, lov hledaných osob, trénink statů, výběr titulové větve, bonusy za karmické tituly... Není čas ztrácet čas, nicméně úspěšný start a dosažení levelu 5 hned první den vyžaduje trochu počítání, na kterém se ale nejrychleji naučíte základní herní princip - průběh soubojů a počítání jejich výsledku. Nejedná se o nic složitého - pokud máte víc damage než má protivník hitpoints, pak jej zabijete. Pokud máte zároveň víc hitpoints než je soupeřova damage, tak zvítězíte. Zatímco u hráčů soupeřovy statistiky dopředu nevíte, u creepu naopak ano, proto této znalosti využijete k jeho porážení a vylevelování na level 5.
  • Nejprve si zjistěte, jaký creep se na vaší startovní planetě nachází (menu Planeta - Napadnout creep). Pro účely rychlého vylevelování se zaměřte především na creep, který má součet statů kolem 100 - pro naše účely se hodí Squall, Dianoga, Dragonet nebo Kole. Pokud začínáte, raději se vyhněte creepu Woolamander - má skill Poison a hůře se proto počítá, jaké staty je potřeba na něj mít. Každá startovní planeta má alespoň jednoho z těcho 4 creepů. Jakmile zjistíte, který je na té vaší, poznamenejte si jeho staty, včetně jeho armoru. Pokud je porovnáte s vašimi, zjistíte, že tento creep je o dost silnější než vy - vaše staty budou v rozmezí 15 - 25 hitpoints a damage. Bude tedy potřeba se na něj trochu vyzbrojit.

  • Nyní přijde nejsložitější část - spočítat, co je potřeba nakoupit, aby vybavení vyšlo pokud možno co nejlevněji, ale přitom bylo dostatečné. Zde obecně platí, že věci, které přidávají procenta do damage/hipoints jsou dražší než věci, které přidávají statické hitpoints/damage, a věci přidávající bonus do skillů nebo základních statů jsou dražší než věci bez bonusů. Nejlevnější varianta jsou tedy věci +0%/+XX bez dalších bonusů. Před nákupem vybavení však nejprve kupte drogu (menu Černý trh - Drogy) jménem Spiced Tea - Cena na černém trhu se sníží o 10%. Měla by stát 131 kreditů a vám zůstane 1869 kreditů. Otevřete si menu Postava - Info o postavě, klikněte na právě koupenou drogu (která se nachází ve vašem batohu) a vyberte akci použít. Tím drogu použijete a její účinek na vás bude příštích 12 hodin působit

  • Nejprve si nakupte granáty, protože jejich nákup je jednodušší na spočítání. K tomu ovšem potřebujete vědět, kolik damage potřebujete, abyste creep porazili. Dá se to spočítat relativně snadno: ( Hitpoints Creepu * 100 )/( 100 - Redukce ). Od tohoto čísla odečtěte váš současný damage, se kterým začínáte, a vyjde vám číslo, kolik damage ještě musíte přidat.

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho hitpoints je 60 a armor 2 (neboli redukce 13,1% - dá se zjistit po najetí kurzoru na armor). Podle vzorečku tedy dosadíme (60 * 100) / (100 - 13,1) = 69,045. To je číslo damage, které bude potřeba na zabití Dragoneta. Pokud od tohoto čísla odečtete 20 (startovní damage pro rasu Human), vyjde vám, že potřebujete koupit granáty tak, aby vám přidaly víc než 49 damage (což znamená 50 a více, protože granáty přidávají celé číslo)

  • Zajímat vás budou pouze následující 4 druhy granátů: Proton Grenade (12 damage), Imperial Detonator (18 damage), Thermal Grenade (25 damage), Thermal Detonator (33 damage). Jejich síla (a tedy i cena) se zvyšuje s vaším levelem (v závorce je uvedena damage pro level 1), na začátku jsou tedy velmi levné - a celkem slabé, ale pro vaše účely bohatě stačí. Proton Grenade a Thermal Detonator jsou přítomny na všech planetách, a na každé startovní planetě je zároveň také buď Imperial Detonator nebo Thermal Grenade. Podle toho kupte takovou kombinaci, aby vaše damage stačila na zabití creepa - pokud použiji předchozí příklad, stačí koupit 2x Thermal Grenade (50 damage); nebo, pokud na planetě není, Thermal Detonator a Imperial Detonator (51 damage). Nakupte tedy potřebné zbraně.

  • Nyní se zaměřím na vybavení, které přidává hitpoints, aby vás creep nezabil. Nejprve si spočítejte, kolik hitpoints potřebujete získat z vybavení. Vezměte hodnotu damage creepu a od tohoto čísla odečtěte hodnotu vašich hitpoints. Zůstane vám číslo, kolik hitpoints ještě potřebujete, aby vás creep neporazil (ve skutečnosti potřebujete o 0,1 hitpoints více, protože v případě že máte stejně hitpoints jako creep damage, tak vás ještě porazí.)

  • Například: Začínáte jako Human (20 hitpoints, 20 damage) na planetě Tatooine. Rozhodnete se, že chcete porazit creep Dragonet. Jeho damage je 65. Odečtete vašich 20 hitpoints a dostanete 45 - musíte tedy koupit věci tak, aby vám přidaly alespoň 46 hitpoints (ideálně ne o moc víc, aby vám vyšly kredity)

  • Hitpoints získáte nákupem brnění, bot, helmy nebo jejich libovolné kombinace. Vaše CHARISMA je relativně vysoké, přesto doporučuji opravdu dobře prohlédnout Černý trh a najít takovou kombinaci, kde dosáhnete na potřebné hitpoints, ale příliš toto číslo nepřesáhnete (pro předešlý příklad tedy nakombinovat věci tak, aby v součtu daly 40 - 45 hitpoints). Máte teď odhadem 1800 kreditů, ale bylo by dobré co nejvíc ušetřit - už proto, abyste si co nejdřív (ideálně ještě před zabitím prvního creepa) mohli koupit předmět Boss Nass Aqualung (o něm dále)

  • Jaké konkrétní předměty budete moci koupit záleží na vaší startovní planetě, nicméně vhodné předměty jsou:

  • Helmy - Imperial Command Hat (+10 hp), Nimble Hat (+20 hp), Traders Hat (+15 hp)

  • Brnění - Issued Smuggler Vest (+20 hp), Lined Workshirt (+35 hp), Imperial Formal Jacket (+45 hp)

  • Boty - Boots of Endurance (+20 hp), Featherweight Shoes (+20 hp), Tantel Boots (+30 hp)

  • Pokud byste náhodou potřebovali 50 hitpoins, díky vašemu vysokému CHARISMA si můžete koupit vybavení Mandalorian Intraframe - nicméně v přepočtu hitpoints / kredity vás vyjde nejspíš o něco dráž než kombinace levných kusů brnění.

  • Jako poslední věc, kterou je potřeba koupit, je předmět Boss Nass Aqualung. Ten se nachází na Černém trhu v sekci vybavení. Po jeho použití vás bude lov creepu stát o kolo méně - místo 4 kol utratíte jen 3, takže ze startovních 48 kol budete moci napadnout místo 12 creepů 16. Předmět je nutné použít stejně, jako jste předtím použili drogu - z batohu postavy. Pokud vám z nějakého důvodu nevyjdou kredity (což by se s vaším CHARISMA nemělo stát), dokupte předmět až na něj budete mít - nejprve kupte granáty, a pokud vám zůstane dost kreditů, tak dokupte Boss Nass Aqualung a použijte jej. Pozor, nejprve kupte granáty!

  • Jakmile máte nakoupeno, můžete napadnout creep. Pokud jste počítali dobře, zvítězíte, dostanete zkušenosti, kredity a pokud máte opravdu velké štěstí, může z creepu vypadnout nějaký předmět - nezapomeňte si ho v takovém případě dát do batohu (i kdyby se vám nehodil, můžete jej okamžitě prodat). Po napadení creepu budete muset znovu koupit granáty (ty samé jako předtím), protože granáty se dají použít jen na 1 souboj. Nicméně za creep by mělo být víc kreditů, než kolik za granáty utratíte - budete tedy v plusu.

  • Po zabití 2 - 3 creepů se dostanete na level 2, dostanete na výběr nový perk nebo skill a získáte navíc bonus do základních statů (damage i hitpoints). Po každém levelu se podívejte, jak se změnily vaše statistiky - hlavně damage - a jak se zvýšilo damage u granátů, které kupujete. Je možné, že zvýšení bude dostatečné na to, abyste koupili slabší druh granátu, nebo dokonce může místo 2 slabších granátů stačit 1 silnější - ušetříte tak kredity.

  • Nákup granátu a zabití creepu opakujte až do levelu 5, kdy se vám objeví nabídka titulových větví.

  • Po výběru titulové větve se podívejte do menu Planeta - Hledané osoby. Pokud zde uvidíte nějakou hledanou osobu, kterou budete moct napadnout, kupte si 2 granáty (klidně ty nejsilnější) a Hledanou osobu napadněte. Pokud zvítězíte, dostanete za výhru kolem 500 kreditů. Za hledané osoby je mnohem více kreditů než za creep, ale není vidět, jaké mají staty, skilly a navíc lze napadnout jen 1 Hledanou osobu denně.

  • Poznámka - Na levelu 2 si vyberete perk Ranger, který sníží hráčům i creepu šanci na kritický zásah o 5%, což těmto 4 creepům kritický zásah srazí na 0. Pokud se nicméně stane, že vás creep porazí kritickým zásahem před levelem 2, máte čtyři možnosti - pokud máte dost kreditů, tak si kupte granáty a vyčkejte skončení pauzy (nicméně pamatujte, že droga a Boss Nass Aqualung působí jen 12 hodin, je proto potřeba se do hry přihlásit a pokračovat dřív, než jejich efekt vyprchá). Pokud dost kreditů nemáte, ale dokážete porazit slabší creep, můžete opět vyčkat a nejprve zabít nějakou slabší potvoru, a za utržené kredity nakoupit granáty a vrátit se k lovu původního creepa. Třetí možnost, kterou ale nemusíte mít dostupnou vždy, je půjčit si od gildy - nicméně gildy ještě nemusí být otevřené, nebo můžou mít málo kreditů a půjčka nebude možná. Poslední možnost je deaktivace - začít úplně nanovo.



ÚKOLY PRO HRÁČE NA NÍZKÉM LEVELU


Seznam úkolů v menu Úkoly obsahuje informace o tom, jaké úkoly můžete vykonávat - nebo které jste již tento den (případně týden) splnil. Většina úkolů se váže na členství v gildě a na to, jaké gildovní budovy má vaše gilda postavené. Pokud nejste v gildě, nebo je začátek věku a gildy se ještě neotevřely, budete mít dostupný jen úkol Trofej na zakázku.
  • V úkolu Trofej na zakázku musíte nejprve navštívit Cantinu (menu Planeta - Cantina) a podívat se, na jaký druh creepu je pro tento den vypsaná odměna. Pokud máte štěstí a creep se nachází na stejné planetě jako vy (nebo máte loď a můžete přeletět na planetu, kde se nechází) a máte dostatečně velké dmg a hp, můžete daný creep ulovit (napadnout jej a zvítězit nad ním, tak jako jste napadali creep do levelu 5).

  • Potom se opět vrate do Cantiny s odevzdejte trofej barmanovi. Dostanete credity (vždy) a navíc máte šanci 25%, že obdržíte bonusový respekt (výše závisí na vašem levelu), nebo - pokud máte v inventáři nějaké volné místo - dalších 25% šanci, že dostanete nějaký slabší předmět na volné místo v inventáři. Předmět si můžete ponechat, pokud se vám hodí, nebo jej prodat. Navíc za každých 5 odevzdaných trofejí dostanete možnost nabrat si bonusový perk - jedná se o výběr perků, které ovlivňují především zisk respektu, karmy, povolání, procházení okolí, slevy na černém trhu, drogy nebo bonusy do základních vlastností postavy. Čím více trofejí odevzdáte, tím větší je výběr bonusových perků.

  • Po odevzdání trofeje se vrate do Cantiny ještě jednou - na skleničku. Můžete si vybrat jeden z 8 drinků, každý stojí 20 creditů (které byste ještě měli mít z odměny za odevzdanou trofej) a po požití buď dostanete +2 tahy, nebo +4 do základního damage, hitpoints, nebo kombinace - záleží na vašem výběru.

  • Jakmile se gildy otevřou, nebo se do nějaké otevřené přidáte, budete mít ihned přístupný úkol Pašování Bacty.

  • Každý den lze na jedné planetě pašovat Bactu pouze jedním hráčem gildy - v menu Úkoly - Pašování Bacty uvidíte seznam, kdo na jaké planetě již pašoval a které planety jsou ještě volné, a kde se tedy můžete přihlásit k pašování.

  • Jakmile se necháte najmout na pašování Bacty, musíte na dané planetě, kam jste se přihlásil, procházet okolí (menu Planeta - Procházet okolí - bližší informace o tom, co se může přihodit při procházení, najdete v HELPu).

  • Pro účely tohoto úkolu je jedno, jestli procházíte po 1 kole, po 2 nebo třeba po 5. Nejprve 2x proběhne normální projití, při třetím kliknutí na procházet pak buď získáte balík Bacty bez jakýchkoliv potíží, nebo - pokud máte smůlu - je balík Bacty hlídaný střážcem.

  • Strážce Bacty se chová podobně jako Hledaná osoba (ale o Hledanou osobu se nejedná) - má vlastní jméno, může použít 1 - 2 skilly, a jeho staty jsou přímo závislé na vašem levelu. Pokud souboj s ním prohrajete nebo remizujete, úkol skončí neúspěchem a končí (dostanete ale bonus do základního hitpoints nebo damage, podle výsledku souboje). Pokud jej porazíte, v úkolu můžete dále pokračovat a balík Bacty odnést zpět do paláce. Pokud porazíte hlídače Bacty, máte navíc 50% šanci, že z něj vypadne náhodný předmět - 40% šance na běžný a 10% na speciální zelený předmět!

  • Jakmile úspěšne vyzvednete balík Bacty, musíte opět procházet okolí - opět 2x proběhne podle normálních pravidel, po třetím kliknutí odevzdáte balík gildovnímu zásobovači a dostanete vždy +3 tahy, +30 zkušeností gildě a navíc buď slabší předmět (podobně jako za trofeje, pokud na něj máte místo v inventáři - jinak dostanete kredity) nebo kredity. Do levelu 12 je při úspěšném splnění tohoto úkolu garantovaný slabší předmět, do levelu 18 je pak šance 50:50 mezi předmětem a kredity.

  • Balíky Bacty se gildě sčítají, a po dosažení určitého počtu se všem hráčům v gildě sníží pauzy o 5 minut. Snížení se sčítají, takže pokud jsou hráči pilní a pašují Bactu ve velkém, mohou mít všichni v gildě klidně o 30 minut kratší pauzy.

  • Oba úkoly se o půlnoci resetují, je proto potřeba je splnit a vybrat odměnu ještě ten den! Jediná výjimka je bonusový perk za ulovení 5 trofejí - v Cantině bude stále odkaz na výběr bonusového perku i další den.



MOŽNÉ ÚPRAVY PRO POKROČILÉ


  • Fighting lze hrát i se zbraní, ale musíte nejdřív dosáhnout 4. stupně titulové větve. Velmi se proto hodí mít co nejvyšší INTELLIGENCE. Tím pádem pak nemá smysl vybírat perky na unweaponed damage a budete muset celou taktiku velmi přestavět.

  • Další možnost je zaměřit se na skill Cannibalize - trvale zvyšuje statistiky po výhře nad hráčem. V kombinaci s Shocktrooper Armor Set se dá dostat na zajímavá čísla. Nicméně pak není dobré vybírat perk Doombringer.

  • Pokud se rozhodnete používat zbraň, je dobré ji zkombinovat se skillem Impale.





[Novinky]   [Přihlášení]   [Info]   [Autoři]   [Registrace]   [Aktivace účtu]   [Výsledky věků]   [TOP 10]   [Tutorial]   [Help]   [Pravidla]

© by Sandro 2005-2024
Bounty Hunter, Star Wars and all related characters, names and terminology © Lucasfilm Ltd.
The Bounty Hunter's Guild is a non-profit web site.